Етикетка – це те, що змушує купити продукт в перший раз, все інше залежить від самого продукту! ©
Якісна самоклеюча етикетка сьогодні є одним з ключових елементів, що привертають увагу споживача до товару та вигідно вирізняють їх серед конкурентів.
Саме етикетка завдяки своєму незвичайному дизайну, що поєднує в собі яскравість та інформативність, робить продукт характерним і по-своєму унікальним.
Створенням якраз таких етикеток займається компанія «Грін Трейд». Уже понад 17 років ми виробляємо самоклеючі етикетки для самого широкого кола споживачів. Сьогодні в нашому асортименті, етикетки (самоклеючі) для:
- продуктів харчування;
- парфумерії та побутової хімії;
- будівельних матеріалів та господарчих товарів;
- винно-горілчаної промисловості;
- торговельних мереж, гіпермаркетів і тд.
Самоклеюча етикетка, скорочено самоклейка, може використовуватися для будь-якого виду продукції, починаючи з етикетки, яка буде знаходитися в прямому контакті з харчовими продуктами і закінчуючи етикеткою для будівельної хімії.
Для того, щоб замовити самоклеючу етикетку,
ви можете зв’язатися з нашими менеджерами по телефону:
+38 (044) 369-57-28 (багатоканальний)
АБО
натиснути на кнопку
ЗРАЗКИ НАШИХ РОБІТ
Автохімія
Побутова та будівельна хімія, лаки, фарби
Вино, алкогольні та безалкогольні напої
Ковбасні та м’ясні вироби
Консерви
Косметика, дитячі товари
Морепродукти
Морозиво і кондитерські вироби
Сири і молочна продукція
Наші редизайни
Додаткова інформація:
Переваги самоклеючої етикетки
Серед головних переваг етикеток слід зазначити їх стійкість до зовнішніх впливів:
- При появі конденсату етикетці не буде розмокати і відклеюватися.
- Самоклеящаяся етикетка не затертого при транспортуванні і упаковці, що дозволяє зберегти привабливий зовнішній вигляд продукції.
- Завдяки рівномірному нанесенню клею, етикетка міцно тримається на упаковці, не “морщитися» і не буде відкопилюватися.
Крім того використання самоклеючої етикетки дозволяє істотно підвищити швидкість етікеровкі продукції …
Друк етикеток в нашій компанії здійснюється на сучасному друкарському обладнанні ( “Nilpeter”) з використанням тільки високоякісних європейських витратних матеріалів.
Регулярно проводиться оновлення парку друкованих та оздоблювальних машин, що дозволяє скоротити час на виробництво етикеток до мінімуму і одночасно підвищити якість продукції, що випускається.
В процесі виготовлення етикеток використовуються самоклеючі матеріали від провідних європейських виробників. Серед наших партнерів такі компанії, як: “Avery Dennison”, “UPM Raflatac”, “Manter”, завдяки чому ми можемо з упевненістю сказати, що наша самоклеящаяся етикетка відповідає всім європейським і світовим стандартам якості.
Потрібну форму самоклейним етикеток надають висікальні пластини (штанц форми), виготовлені за ексклюзивним замовленням в Німеччині. Саме вони забезпечують виробництво етикеток будь-яких геометричних форм і розмірів.
Для створення етикеток з насиченою кольоровою гамою ми використовуємо аналогові і цифрові флексографічні форми для друку, які переносять фарбу на матеріал в процесі виготовлення етикеток.
Друк етикеток на нашому виробництві виконується спеціальними ультрафіолетовими фарбами, які не мають запаху, на відміну від традиційних спиртових. Це дозволяє уникнути проникнення сторонніх запахів з етикетки безпосередньо в продукт.
Для захисту етикетки від зовнішніх впливів, таких як конденсат, затирання при транспортуванні і т.д., ми покриваємо самоклеючі етикетки УФ-лаком або здійснюємо ламінування.
Сьогодні ми можемо запропонувати нашим партнерам виробництво етикеток з усіма можливими поліграфічними ефектами, серед яких:
- восьмікрасочной друк;
- конгревне тиснення – поліграфічний спосіб створення рельєфного зображення шляхом деформації матеріалу між кліше для конгрева (матриці) і патрицей (контрматриць, відповідної частини). Для забезпечення цього способу друку існують преси та тигельні друкарські машини.
- двосторонній друк;
- дворівневі висікання;
- друк купонних етикеток;
- холодне тиснення – процес нанесення металізованої фольги (золотою, срібною, дифракційної або голографічного) способами високою, флексографічного, офсетного або трафаретного друку на запечатуваний матеріал за допомогою спеціального УФ-клею.
- трафаретний друк – вид друку, що дозволяє переносити будь-які зображення і текстову інформацію на різний матеріал за допомогою трафаретного сітки, крізь яку фарба проникає на запечатуваний матеріал. Трафаретний друк наділений широким спектром застосування і високою якістю виконання. Її використовують для додання рельєфу друкуючих елементів, зокрема, при відтворенні шрифту Брайля.
- гаряче тиснення – тиснення, при якому між нагрітим кліше і матеріалом простягають фольгу і здійснюють пресування. Під дією нагрітого кліше металізоване або пігментну напилення відстає від плівкової підкладки і закріплюється клейовим шаром на поверхні тіснімого матеріалу. Завдяки гарячого тиснення можна наносити як металеві, так і кольорові зображення, а також використовувати на нерівних поверхнях.
- рельєфний флексодрук;
- УФ-лакування – покриття спеціальним лаком для додання матовості або глянцю готової друкованої продукції, в процесі якого на виробі формується міцна полімерна плівка. Підвищує стійкість етикетки до механічних і хімічних пошкоджень, привертає увагу до виділених елементів композиції (логотипу, назвою бренду або продукції, зображення).
- скретч-фольга (стирається фольга) – матеріал, широко використовуваний для захисту змінної інформації при виготовленні інтернет-карт, карт передоплати, лотерейних квитків і іншої продукції, де необхідна тимчасова захист від зчитування. Наносять методом гарячого тиснення, для отримання доступу до прихованої інформації перуть.
- перфорація – нанесення на матеріал, що періодично повторюються отворів для полегшення відриву по заданій лінії або поліпшення точності згину. У більшості галузей виробництва перфорацією називають сам процес перфорування, в кіноіндустрії – будь-яка з перфораційних отворів в кінострічці. Використовують для відривних календарів, запрошень, купонів.
- голографія;
- ламінація глянцева, матова і soft touch – це покриття поліграфічної продукції плівкою. Основне призначення ламінування – захист зображення від різних зовнішніх впливів.
а також:
- гібридний лак – комбінація лаків. Дозволяє створити ефекти апельсинової кірки, піску, паморозі, ілюзії дорогих матеріалів або пластика, текстури шкіри. Такий лак забезпечує максимальну реалістичність зображення, виділяє необхідні деталі, додає об’єм, підвищує яскравість і контрастність.
- термохромна трафаретний фарба – фарба, що має властивість змінювати колір або знебарвлюватися при впливі температури. Чи можна застосувати для оформлення етикетки, рекламної продукції, упаковки, документів з захищеною інформацією.
- неонові фарби;
- Світлонакопичувальні трафаретні фарби;
- ультрафіолетові трафаретні фарби;
- Soft Touch лакування – технологія створення «бархатистого» покриття способом нанесення матового лаку з певною дисперсією сухих частинок. Додає особливу м’якість, підсилює тактильну привабливість поверхні. Широко використовується для маркування косметики, парфумерії, лікеро-горілчаних виробів, побутової та автохімії.
- Drip-off лакування;
- Silk foil – технологія гарячого тиснення фольгою поверх спеціального лаку, нанесеного за допомогою трафаретного друку. Дозволяє отримати металізоване рельєфне зображення.
* Оскільки виробництво етикеток здійснюється згідно зі світовими стандартами, ми надаємо піврічну гарантію на нашу продукцію!
Шрифт Брайля для людей з вадами зору доступний на етикетках від “ГРІН ТРЕЙД”
Нашим клієнтам доступна нова послуга – друк етикеток шрифтом Брайля для людей з вадами зору.
Шрифт Брайля використовується в поліграфічній друку для надання можливості людям зі слабким зором отримувати інформацію з текстів на етикетках та упаковках товарів. Сьогодні виробництво етикеток зі шрифтом Брайля є і в компанії “ГРІН ТРЕЙД”.
Шрифт Брайля наноситься на етикетки методом трафаретного друку з використанням спеціального лаку і сітки з високим профілем.
Замовити етикетки Брайля ви можете на сайті компанії, скориставшись Формою замовлення і вказавши в графі “Особливі умови етикетування” – “Необхідна етикетка зі шрифтом Брайля”.